Виртуални POS терминали

Предложете нови възможности за плащане на своите клиенти!

Ние ви предлагаме:

  • Осигурете си нов канал за продажби с възможност за приемане на плащания 24/7!
  • Най-високото ниво на защита от измамни плащания в Интернет чрез EMV 3DS виртуални терминали;
  • Възможност да приемате плащания с най-разпространените дебитни и кредитни карти с логото на VISA, MasterCard, VISA Electron, V-pay и Maestro, BCard;
  • Съвместимост с най-популярните e-commerce системи;
  • Възможност за следене на плащания в реално време;
  • Намаляване на разходите за изпращане на стоки с наложен платеж;
  • Подобряване на отчетността във фирмата;
Ние ви предлагаме
  • 24/7 поддръжка, чрез контактния ни център;
  • Безплатна инсталация и обучение на служителите за работа с ПОС терминали;
  • Възможност за експресна инсталация – до 3 работни дни;
  • Възможност да оптимизирате разходите си и да улесните клиентите си при покупки на стоки и услуги, чрез използване на банкови карти;
  • Индивидуален подход и гъвкави схеми за таксуване в зависимост от оборота на ПОС терминала;
Изисквания към електронната система и платежната страница на търговеца

Електронния магазин (уебсайт, мобилно приложение, резервационна система, уеб платформа) на търговеца трябва да предоставя възможност за клинета да получи пълна информация за всяка от продаваните стоки / услуги. Сайтът/платформата следва да съдържа Общите условия за извършване на продажби, включващи детайлно разписана информация за:

  • Права и задължения на търговеца и потребителя;
  • Процес на осъществяване на поръчка от страна на потребителя;
  • Условия (начин и срокове) за изпълнение на доставка или услуга;
  • Условия за рекламация, отказ от услугата, гаранционни условия, и др.

 

В електронния магазин следва да съдържа и всички данни на юридическото лице (име, ЕИК номер, адрес по съдебна регистрация, адреси, телефони и имейл адреси за контакт от страна на потребителите).

Клиентът трябва да има възможност да направи своята поръчка чрез ясен процес от стъпки.

Нужни документи

За да кандидатствате за виртуален ПОС терминал, моля попълнете и представете следните документи:

  • Формуляр за кандидатстване за виртуален ПОС (PDF);
  • Актуално състояние на фирмата от Търговския регистър;
  • Копие от документ, доказващ собственост (права за ползване) на домейна на търговския усаебйт;
  • Копие от личата карта на управителя (пълномощника);
  • Учредителен акт (устав / дружествен договор);
  • Копие от договор с куриерска фирма (в случай, че е сключен такъв);
  • Лиценз, удостоверение и др. документ, издаван от държавни или общински структури, в случай че се изисква за съответната дейност.

 

* При кандидатстване за виртуален ПОС терминал онлайн магазина ( уебсайт, мобилно приложение или друг вид онлайн платформа) трябва да бъде в готовност за преглед и инспекция от страна на Банката. Стоките и/или услугите, предмет на продажба следва да бъдат налични в електронната система с публикувани цени и информация за всяка стока/услуга (описание, характеристики, гаранционни условия и др.). Потребителският интерфейс в системата трябва да е изграден и с възможност да бъде тестван процесът по създаване и завършване на поръчка от страна на потребителя.

Свържи се с нас