Предложете нови възможности за плащане на своите клиенти!
Електронния магазин (уебсайт, мобилно приложение, резервационна система, уеб платформа) на търговеца трябва да предоставя възможност за клинета да получи пълна информация за всяка от продаваните стоки / услуги. Сайтът/платформата следва да съдържа Общите условия за извършване на продажби, включващи детайлно разписана информация за:
В електронния магазин следва да съдържа и всички данни на юридическото лице (име, ЕИК номер, адрес по съдебна регистрация, адреси, телефони и имейл адреси за контакт от страна на потребителите).
Клиентът трябва да има възможност да направи своята поръчка чрез ясен процес от стъпки.
За да кандидатствате за виртуален ПОС терминал, моля попълнете и представете следните документи:
* При кандидатстване за виртуален ПОС терминал онлайн магазина ( уебсайт, мобилно приложение или друг вид онлайн платформа) трябва да бъде в готовност за преглед и инспекция от страна на Банката. Стоките и/или услугите, предмет на продажба следва да бъдат налични в електронната система с публикувани цени и информация за всяка стока/услуга (описание, характеристики, гаранционни условия и др.). Потребителският интерфейс в системата трябва да е изграден и с възможност да бъде тестван процесът по създаване и завършване на поръчка от страна на потребителя.
Телефон
Национален телефон